Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Jdou ven na večeři."

Překlad:They go out to dinner.

před 3 roky

10 komentářů


voty
voty

Hmm, napsal bych to jako "They are going out for dinner." To nejde ?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

jde. hlaste jako chybu prislusnym tlacitkem

před 3 roky

voty
voty

Aha oki super díky. Nevěděl jsem to jistě jestli to je chyba. :)

před 3 roky

mates38

Proc nejde They go out ON dinner

před 1 rokem

Emlie173930

Because

před 1 rokem

KobillaBong

"They go outside to dinner." Může být?

před 1 rokem

Payka1

Nemuzu rict: they go out to have a dinner?

před 7 měsíci

shimmir

Taky bych užil předložku for lépe vyjadřující účel pochůzky...

před 3 roky

IngridPolk

Proč není člen (a dinner)

před 3 roky

Nemesis_NaR

Nemám lepší vysvětlení, než že se u jídel dne prostě neříká: http://www.helpforenglish.cz/article/2009032605-cleny-nulovy-clen

před 2 roky