"What did he write?"

Çeviri:O ne yazdı?

3 yıl önce

5 Yorum


yasiven

What did he write it diyor

3 yıl önce

aysacan

did hani me ma eki idi burda onu ifade etmiyor anlamadım

3 yıl önce

ufukgenctu

Ne yazdi o kabul edilmedi devrik de olsa ayni anlamdir.

3 yıl önce

ufukgenctu

Rapor ettim bakalim ne olacak

3 yıl önce

alelade3391

Kadının sesi anlaşılmaz çıkıyor mesela o write diyor ben right anlıyorum ses keske biraz daha keskin olsa

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.