1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I did not have time to eat."

"I did not have time to eat."

Fordítás:Nem volt időm enni.

October 26, 2014

28 hozzászólás


deagon2

Szerintem a gep azt mondja,hogy: " I DO NOT have time to eat."


AnonymousJohn

Én is "do not"-nak hallom, lassítva viszont did. Szerintem két különböző hangfelvétel. Sok ilyen rossz minőségű hangfelvétel van az oldalon sajnos.


Diosi.eszter

Szerintem is azt mondja, bár múlt időt tanulok éppen, simán behúzott a csőbe egy párszor


Zotya242

Én is mindig így hallom hogy "do". Amúgy meg nem tudom mi a francért kell kezdőknek ennyire gyorsan elhadarni. Nem hinném hogy a való életben minden ember így hadar. Sokkal könnyebb lenne megtanulni a kiejtést lassabban.


Simon_Zoli

Sajnos a kiejtés még mindig "I do...". Jelentettem. 2015.06.08


Apici2

A jó munkához idő kell... Még mindig "I do..." 2020 január


Virag2019

Még mindig :D 2020. 06.05


KovcsJzsef15

Erre csak káromkodni tudok, mert egy előző mondatában csak a "I had not time to eat" választ fogadta el, a fenti választ meg nem, hát, akkor melyik a jó????


ironcameleon

I have not time... - vagy - I had not time... - ezek így nem helyesek.
I have no time to eat. - és - I do not have time to eat. - ez a két mondat ugyanaz.


malackutya

Pontosabban: I have no time to it volt egy elozo mondat. Ugyanezzel a magyar forditassal elfogadva. Tehet nem not, hanem no.


Krajnai

az nem jó hogy nincs időm megenni


Mammon100

a nem volt időm megenni - nem jó???


Tamas51

Nem. to eat it lenne.


ZsoltNagy681132

Az "időm" szót véletlenül kétszer tette be egymás után, majd hibának jelezte! Röhej!


evairenpinter

"Ájdinàt" - ezt hallom.


Harga

Nem gond, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.


gyula701

Nem volt idom az evesre. Sajnos nem fogadta el-:)


Harga

Jogosan. Az angol határozottan megkülönbözteti az igét és a főnévi igenevet. Nem csereszabatosak.


Szabolcs243437

Még mindig I DO NOT have-et mond. 2017.09.22


malackutya

Az viszont tenyleg durva, h egy elozo mondatban ezt a valaszt nem fogadta el, csak azt, h I had no time to eat. Nem volt idom enni nek forditva mindkettot.


TAGabor

Ez a három mondat pontosan ugyanazt jelenti, vagy van különbség?: 1. I did not have time to eat 2. I have not had time to eat 3. I had no time to eat


PopaDomoko

I do not....hallszik,csak a lassított változatban van did.Nem ártana ezekre odafigyelni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.