1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "On hledá jídlo."

"On hledá jídlo."

Překlad:He searches for food.

October 26, 2014

19 komentářů


Pinatka

Napadá vás nejaký dôvod prečo mi neuznalo "He is looking for a food" ?


Karel160644

Minimálně - food je nepočitatelné - nemůže mít neurčitý člen.


Nemesis_NaR

Je nějaký rozdíl mezi "He searches food" a "for food"?


Nemesis_NaR

Odpovím si zatím sám s tím, co jsem vygooglil:

Když hledám něco, tak musí být "search for something", zatímco samotné "search" se dá použít pouze ve větách jako "I searched everywhere"


lovskiing

"search" by se dalo prelozit jako "prohledat", zatimco "search for" znamena "hledat" neco. Takze treba "I search for a backpack" znamena "hledam batoh" zatimco "I search backpack" znamena "prohledavam batoh" ci "hledam v batohu."


jak123jak

je nějaký rozdíl mezi "search for" a "look for" ? děkuji za odpověď


kacenka9

V podstate mne zadny vyraznejsi rozdil nenapada. U toho search bych rekla, ze je to hledani intenzivnejsi a kdyz budete treba hledat ztracene dite, tak to bude search for a child. Taky me napada, ze 'search for' muzu hledat neco, co ne nutne existuje, zatimco u 'look for' hledam neco, co vim, ze je. Search for a treasure vs. Look for my glasses. Nicmene ve vetsine pripadu jsou dosti volne zamenitelne.


Vlcek1942

Já bych se dovolil zeptat na něco trochu jiného. Proč u 'food' se nemusí dávat člen, kdežto u 'meal' se člen dát musí 'a meal'? Jaký je tedy významový rozdíl mezi 'a meal' a 'food'? Díky za vysvětlení.


Stanislav757552

Protože " food " je myšleno všeobecně a je nepočitatelné podstatné jméno tedy bez členu. " A meal " je jídlo nějakým způsobem připravené a řadí se mezi počitatelná podstatná jména.


PTomasek1

Searches. Proč je tam to es na konci? Jaký je rozdíl search - searches?


Kasik0

je to třetí osoba: i search; he searches


alexander.pesak

he is searching for the food?


ZdekaSchoo

on hledá nějaké jídlo, ne to jídlo, určitý člen tady být nemá


JiriKudrna

Proc ne ,,meal,,,


ladavala

Jak už jsem tu psal, je uznáváno "food" i "a meal". Jen "meal" musí mít člen, jak už tu bylo také v diskuzi uvedeno. Chce to si přečíst diskuzi, než napíšete nový příspěvek.


Mirka431958

On hledá pro jídlo?


ZdekaSchoo

nesmyslná věta


Mirka431958

Proč to neuznalo ..look for ?


ZdekaSchoo

protože je tam on a ve třetí osobě jednotného čísla se přidává -s, -es

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.