A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She used to speak Portuguese."

Fordítás:Valaha beszélt portugálul.

3 éve

5 hozzászólás


Bauer01

Régebben beszélt Portugálul. Nem fogadta el pedig a use to= régebben

3 éve

budai.doc

Igazság szerint a "used to" itt segédige, nincs önálló jelentése. Elvileg minden olyan fordítást el kellene fogadni, ami azt jelenti, hogy régen igaz volt a dolog, de ma már nem. Így lehetne: valaha, régen, régebben, korábban, valamikor, hajdan, a múltban, stb.

3 éve

Bauer01

Köszönöm az infót :)

3 éve

mightynatt

Az elobb ezen doltem meg: she used to have six dogs. Forditasba beirom h volt 6 kutyaja, nem fogadja el, mondvan h regebben kell...erre itt egy masik used to, itt regebb! Idohatarozo nelkul is el kene fogadjatok

3 éve

Mittu_Domain

én is követelem, hogy a régebben legyen helyes

2 éve