"Sorry!"

Переклад:Вибачте!

October 26, 2014

30 коментарів


vovakondrat77

вибачте! — I beg your pardon!, excuse me!, pardon me!, (I am) sorry!

мені шкода - I am sorry, I am sad that

Excuse me, where is ...? - вибачте

I am sorry I am late - вибачте

I am sorry that you could not ... мені шкода

Use "вибачте" when you are creating inconvenience or problem; use "мені шкода" when you are sorry that something happened, but it is not your fault. I am sure there is more to it. You can write a few sentences with "sorry" and I will tell you which "sorry" you can use in them.


Dnister

перепрошую! - I beg your pardon!, excuse me!, pardon me!


zimorodokan

Не треба калічити переклади: I am sorry — Я засмучений Використовуйте семантичні відповідники Пробачте мені — Forgive me


gtc2015

Семантичний відповідник - це не обов'язково дослівний переклад, але аналог за значенням та вживанням.
Тому варто дивитись в англійський тлумачний словник.
https://dictionary.cambridge.org/us/dictionary/english/sorry?q=Sorry


JamesB84

Може хтось будь сказати мені різницю між "вибачте" і "мені шкода"?

Дякую!


Som4uk

Якщо перекладете пост вище то зрозумієте: ""вибачте" вживають коли створили проблему, а "мені шкода" коли щось сталося, але не з вашої вини"


gtc2015

Думаю, ще треба додати варіант "перепрошую".


olesyalevchun

більш сленговий та молодіжний "сорі"


Sasha04M

це наше видумане словечко!


Booster_boo

А "вибачаюсь" не підходить?


Xergiog

В українській мові нема слова "вибачаюсь".


Booster_boo

Не буду сперичатись, багато джерел погодиться з такою думкою. Але можна зустріти, наприклад: "Дуже вибачаюсь, що самому ніколи забігти до Вас" (П.Мирний, V, 1955, 426);


PsyS

сперЕчатись


basmur

Панас Мирний, як і ми, був людиною, а людям властиво помилятися, а коли звідусіля нав'язують чужу мову, то й поготів.


n.dn9

в українській мові є слово "вибачаюсь" воно означає що ти себе вибачаєш, бо частка -сь означає себе щось собі робиш !!! ;-)))


gtc2015

Якщо у дієслові є закінчення "-сь", то тут не все однозначно - це не завжди дія, спрямована на себе, наприклад, "сміюсь".


PaulShynkaruk

Коли кажете чи пишете "вибачаюсь", то ви вибачаєтесь перед самим собою. Можна використовувати лише "Вибачте" або "Прошу вибачення"


gtc2015

В українській мові нема слова "вибачаюсь".

Слово "вибачаюсь" в українській мові є.
Але застосовується воно для опису процесу вибачення, використання його у прямій мові у значенні "Перепрошую" вважається "народним" і неграмотним.


poni789

я думаю підходить вибач(те)


dFnJ10

варіант "вибач" програма чомусь трактує як помилковий


CooldsiGirlss

Не придирайтеся до цієї програми. Набридли


Nazar0928

написав пробач пише неправильно треба вибачте!


Yurabos

"Прости" не підходить!


gtc2015

Для вибачення за свої дії з використанням "прости" було б щось на кшалт "excuse me".


dFnJ10

чому вірний переклад bye - бувай і бувайте, а sorry - вибачте, але не вибач?


xJkK3

Я знаю. Але вчора мені дали завдання
Таке що треба написати слово "Hello(Привіт") Я написала правильно а він написав що неправильно. І знову дало цеж завдання. Наступного разу я написала правильно але зновуж за своє. І так 7 разів.


xJkK3

А хіба "Hello" не буде "Привіт".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати