"Thank you!"

Traducere:Mulțumesc!

October 26, 2014

19 comentarii
Această discuție este blocată.


ScripcaruR

Daca Thank are langa el cuvantul you este o expresie politicoasa deci se traduce Mulţumesc!


cosminbos8

Hm...de ce nu se accepta si "mersi"?


Costina23

Deoarece ,,mersi,, este in franceza nu in engleza


AndreAndre680639

Si la mine au facut asa


FelixCatal

FIINDCA NU E CORECT !!!!!!!!!!


Cebcon

Adica la inceputul lectiei mi-au dat sa traduc mersi in engleza am scris Thanks a aceptat este corect iar pentru Thanks in romana Mersi nu e corect. Mersi este corect in romana, daca nu credeti consultati Dexul. http://dexonline.ro/definitie/mersi


Fluturasfl

Pentru ca thank you e altceva si thanks e mersi


JuniorulLu

Pentru că, "mersi" înseamnă "thanks" şi "mulțumesc" înseamnă "thank you" Nu sunt la fel "mulțumesc" este pentru persoane mai "învârstă" şi "merai" pentru cei mai mici de cât tine sau de "vârst/seama" voastră. Acuma ai înțeles?


PaulCristi970695

Deoarece thank you înseamnă mulțumesc și thanks înseamnă mersi Adică pe scurt


BadeaDavid2

E atat de simplu!!!!!!!!!!!!!!


Xgicu

De ce nu poate fi si "Îți mulțumesc" ?


LutuNicola

Aici de ce nu mai este thanks? E aceeasi de mai devreme cu merci...Revizuiti-va intrebarile si hotarati-va care forme sunt corecte pentru ca oamenii devin confuzi si nu stiu care este forma gresita si care corecta.


VioletaPop4

Am scris mulțumesc și ups, nu e corect! Nu am pus semnul exclamării, dar asta nu cred că e o greșeală!


FlorinHull1

Literally am scris Mulțumesc. Ce nu-i bine?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.