"Taketheotherchair!"

Çeviri:Diğer sandalyeyi alın!

4 yıl önce

25 Yorum


seyyah8516

baska sandalyeyi al dedim .. dogru olmali bence

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır "another" olması gerekirdi o zaman

4 yıl önce

MrKaan87

'take' kelimesinin hem götür hem de al anlamına gelmesine rağmen cevabıma yanlış dedi

3 yıl önce

binnazo

İskemle ile sandalya aynı şeydir

3 yıl önce

Saluso

haklısınız.

3 yıl önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

1 yıl önce

Saluso

''iskemle'' yi kabul etmedi

3 yıl önce

HalitEmreY

Abi iskemle ne yahu Türklerin bile çoğu bilmiyorum uygulama nasıl bilsin allasen

3 yıl önce

Saluso

herkesin kelime dağarcığı farklı; herkesin bilmemesi onları haklı çıkarmaz.

1 yıl önce

mhmmt213

diğer sandalyeyi götür dedim ?

3 yıl önce

Ataberk366752

al doğru ama çünkü ünlem işareti koymuş

2 yıl önce

batuhanakkaya

diğer koltuğu al dedim yanlış dedi

1 yıl önce

adil375968

sandalye=iskemle ayni şeyi ifade eden kelimelerdir.

1 yıl önce

adil375968

başka=öteki ayni anlamda kelimelerdir. başkalaşma, ötekileşme gibi

1 yıl önce

utkuodbs

başka öteki diğer aynı şey !!

1 yıl önce

meld234487

öbür sözcüğü diğer sözcüğünden daha yakın geliyor bana öbür kelimesini sizde hayatınızda kullanıyor musunuz merak ediyorum

1 yıl önce

meld234487

de ayrı olacaktı onu kaçırmışım

1 yıl önce

EnesSancak2

Diğer sandalyeyi çekin kabul etmeli bence

3 yıl önce

MorukYasin

öteki sandalyeyi götür dedim olmadı... take götürmek olarak çevrilemez mi

2 yıl önce

YlmazEmre

benim sandalyeme dokunanı yakarım. :)

1 yıl önce

cengiztolu

Al diger sandalyeyi niye kabul edilmedi

3 yıl önce

Nuryeter61

Büyük bir ihtimalle devriklikten kabul etmedi.

3 yıl önce

suheyla12

Cümle düşüklüğünden olabilir.

3 yıl önce

orkunayyldz

İngilizcede devrik cümle yok mu yoksa

3 yıl önce

Tuba927596

Büyük ihtimalle her dilde devrik cümleler vardır ama uygulama bizim en doğru şekilde öğrenmemizi hedeflediği için devrik cümleleri kabul etmiyordur

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.