Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz her gece oynadık."

Çeviri:We played every night.

3 yıl önce

14 Yorum


R.Corleone

every ile each arasındaki fark nedir?

3 yıl önce

endermaxijunior

Ben de merak ettim;') ?

3 yıl önce

agokselb

Each her biri ayrı olan (Örneğin her bir çocuk, her bir insan vb. gibi) kullanılır. Zamanlarda ise (Örneğin her bir saat, her bir gün, her bir yıl) every kullanılıyor.

1 ay önce

maxsimus27

"We played all night" yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

MuratDemir874747

All night bütün gece

2 yıl önce

OnurBaltac

all night bütün gece anlamında

9 ay önce

Fuzuli2

Each'i neden kabul etmedi ?

2 yıl önce

saitpostac

O zaman biz farkli gecelerde oynadik gibi bi anlam ciiyor

2 yıl önce

erdemsinan

every night we played, cevabı neden kabul edilmiyor ? cümlenin başında kullanabileceğimiz bir zaman zarfı değil mi every night ?

3 yıl önce

samet_ksk

at every night olarak kullanabilirsin diye biliyorum.. O zamanda her gece de olur..

3 yıl önce

SevimliSara

We have played every night dedim kabul ermedi

1 yıl önce

KadirKAYAR

We played every night

1 yıl önce

gokceresif
gokceresif

We played nightly neden olmadı

1 yıl önce

OnurBaltac

every night kalıbını kullandığımız cümlelerde simple past olmaz ki present tanse olur ama

9 ay önce