Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bana sormadı."

Çeviri:He did not ask me.

3 yıl önce

5 Yorum


oturkan

He did not ask TO me desek neden doğru olmaz? To kullanmak gerekmez mi burada

3 yıl önce

sevketonline

Selcen hanim derki ASK fiili ile to kullanilmaz :)

3 yıl önce

VestelKatk

Evet buradaki mantığı ben de anlamış değilim it cansızlar yada insan olmayan varlıklar için kullanılmıyor muydu? Eşya yada hayvaların masallar dışında insanlara soru sorması ne kadar mantıklı ?

3 yıl önce

ahmetaliince

He has not asked me Nicin olmadı

1 yıl önce

dogtez

It did not ask me doğru olmamalı . Şahıs belirtiliyor bu cümleye göre .

1 yıl önce