"Oğlan dün pencereye vurdu."

Çeviri:The boy beat on the window yesterday.

4 yıl önce

11 Yorum


Hisar34

"Knocked" neden olmuyor? Ayrica ilk sayfadaki cevapta "hit" yaziyordu buradakinde "beat" ?

4 yıl önce

egeninefesi03

Beat on kalıp mı acep

4 yıl önce

dil4gen

The boy beat the window on yesterday neden olmuyor

4 yıl önce

talihsiz

Burada bir yanlışlık var gibi

4 yıl önce

Nuh550115

Sonra annesinden terliği yedi

3 yıl önce

MeHMeDSaMiL55

On neden beatin peşinden kullanılmış Beat on the door(kapı çalmak) bu tarz bir kullanım mı

1 yıl önce

AkcabeyLee

On the. Ne yaw

1 yıl önce

BURAKKOPMA

on nerelerde kullanılır biri açıklayabilir mi?

10 ay önce

OktayTolga1

Fiilde neden 2. Hal kullanilmamis. gecmis zaman ya hani.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.