Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlan dün pencereye vurdu."

Çeviri:The boy beat on the window yesterday.

3 yıl önce

18 Yorum


Hisar34
Hisar34

"Knocked" neden olmuyor? Ayrica ilk sayfadaki cevapta "hit" yaziyordu buradakinde "beat" ?

3 yıl önce

FatihSoykan

kapı çalmak gibi kullanılıyor daha çok

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Teşekkürler.

2 yıl önce

egeninefesi03

Beat on kalıp mı acep

3 yıl önce

dil4gen

The boy beat the window on yesterday neden olmuyor

3 yıl önce

Nuh550115

Sonra annesinden terliği yedi

2 yıl önce

talihsiz

Burada bir yanlışlık var gibi

3 yıl önce

AkcabeyLee

On the. Ne yaw

1 yıl önce

MeHMeDSaMiL55

On neden beatin peşinden kullanılmış Beat on the door(kapı çalmak) bu tarz bir kullanım mı

7 ay önce

BURAKKOPMA

on nerelerde kullanılır biri açıklayabilir mi?

5 ay önce

sarseven

Hit carpmak

3 yıl önce

myenes

Beat yerine "shot" olması gerekmiyor mu? Ayrıca "on" yerine "to" kullanılması gerekmez mi?

2 yıl önce

-Made-in-China-

''hit'' geniş zamanı nedir ?

2 yıl önce

Bilgi623350

Beat on... Gibi baska hangi fiillerle on kullanimi gramerce daha doğru. Bilgisi olan paylassin lütfen...

1 ay önce

OktayTolga1

Fiilde neden 2. Hal kullanilmamis. gecmis zaman ya hani.

1 hafta önce

husarik1

The boy beat on the window yesterday. slept yerine beat kullanılmış

3 yıl önce