"Oğlan dün pencereye vurdu."

Çeviri:The boy beat on the window yesterday.

10/27/2014, 6:19:12 AM

19 Yorum


egeninefesi03

Beat on kalıp mı acep

1/5/2015, 5:22:06 PM

Hisar34

"Knocked" neden olmuyor? Ayrica ilk sayfadaki cevapta "hit" yaziyordu buradakinde "beat" ?

12/21/2014, 7:41:08 PM

FatihSoykan

kapı çalmak gibi kullanılıyor daha çok

5/27/2015, 5:30:56 AM

Hisar34

Teşekkürler.

6/21/2016, 4:59:14 AM

dil4gen

The boy beat the window on yesterday neden olmuyor

1/10/2015, 2:44:52 PM

MeHMeDSaMiL55

On neden beatin peşinden kullanılmış Beat on the door(kapı çalmak) bu tarz bir kullanım mı

2/8/2018, 8:49:21 PM

AhmetPaket

On üzerinde demek olduğu için. The pencere belirli olduğu için. Yani on the window pencerenin üzerine demek.

2/23/2019, 3:15:24 PM

talihsiz

Burada bir yanlışlık var gibi

10/27/2014, 6:19:12 AM

Nuh550115

Sonra annesinden terliği yedi

12/5/2015, 10:26:41 AM

myenes

Beat yerine "shot" olması gerekmiyor mu? Ayrıca "on" yerine "to" kullanılması gerekmez mi?

4/10/2016, 11:54:13 AM

AkcabeyLee

On the. Ne yaw

9/13/2017, 2:27:51 PM

BURAKKOPMA

on nerelerde kullanılır biri açıklayabilir mi?

4/14/2018, 9:05:51 AM

OktayTolga1

Fiilde neden 2. Hal kullanilmamis. gecmis zaman ya hani.

9/4/2018, 6:29:32 PM

sarseven

Hit carpmak

1/4/2015, 8:59:23 AM

-Made-in-China-

''hit'' geniş zamanı nedir ?

6/20/2016, 10:12:49 PM

Bilgi623350

Beat on... Gibi baska hangi fiillerle on kullanimi gramerce daha doğru. Bilgisi olan paylassin lütfen...

8/13/2018, 1:45:29 PM

husarik1

The boy beat on the window yesterday. slept yerine beat kullanılmış

12/1/2014, 9:35:21 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.