Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The museum is not open yet."

Переклад:Цей музей ще не відчинений.

3 роки тому

7 коментарів


Fornik
Fornik

цей музей не відкритий ще

3 роки тому

SergioRuido

А як щодо " Музей цей ще не відкритий", "Ще цей музей не відкритий", "Ще не відкритий цей музей"..?

3 роки тому

AlinaLaraN

Так просите,щоб не міняли порядок слвв

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Sergio з іронією пише якраз про це.

6 місяців тому

vovakondrat77

"Повідомити про проблему"

3 роки тому

Bogdan828756

Поясніть будь ласка чому використовується "is"

1 рік тому

Nordry
Nordry

Дієслово "to be" (y Present Simple це "is/are") використовується для передачі стану ("буття") когось або чогось. А у даному випадку "не відчинений" - це стан, а не дія, тому й вжито саме це допоміжне дієслово.

1 рік тому