1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "З якої ви країни?"

"З якої ви країни?"

Переклад:From what country are you?

October 27, 2014

9 коментарів


vovakondrat77

"Which" використовується, коли у контексті висловлення є декілька варіантів, з яких треба зробити вибір. Отже "Which" означає "Які з цих ...".

Зробіть у Гуглі пошук "which vs. what" і знайдете багато відповідей. Наприклад ось цю: http://www.pearsonlongman.com/ae/azar/grammar_ex/message_board/archive/articles/00052.htm


arranger222

Підказка каже: what country are you from. Я написав згідно підказки, а воно вибило мені помилку.


deniko
Mod
Plus

Ваш варіант правильний, дивно, що цього не було в базі. Цей варіант навіть більш розповсюджений, ніж "основний".

Додано.


AndrijkKan

Чому не what country are do you from?


deniko
Mod
Plus

are & do разом не треба ставити.

do вживається у питаннях там, де є якісь неспеціальні дієслова.

Наприклад:

What country do you come from?

Тут do вживається в парі з come. Зверніть увагу, що у твердженні do зникає: I come from Ukraine

Але спеціальні дієслова, на кшталт are, не потребують do:

I am from Ukraine. Where are you from? What country are you from?


SeaOlena

У підказці речення цілком: "What country are you from?" і варіанта "From what country are you?" навіть не пропонується...


deniko
Mod
Plus

What country are you from? теж приймається, і, якщо чесно, це набагато природніший спосіб поставити це запитання. Чому тут основним перекладом обрали саме це я не знаю - це було дуже давно. Мабуть, варто виправити основне речення на більше природнє


_vika_moon_light

Чи можна замість What у цьому реченні вжити Where?


deniko
Mod
Plus

Тобто, Where country are you from? Ні, не можна, це речення не має сенсу.

Але можна сказати Where are you from - Звідки ви?

Звичайно, це не те саме, що "З якої ви країни?", але просто у діалозі так, мабуть, простіше запитати.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.