"How many?"

Çeviri:Kaç tane?

10/27/2014, 3:37:37 PM

6 Yorum


mcihancoskun

"Ne kadar" da uygun olmaz mıydı ?

10/27/2014, 3:37:38 PM

Selcen_Ozturk

ne kadar: how much

10/27/2014, 7:31:36 PM

thunder751427

Dogru cevaba yanlis fiyor "kaç tane"

8/15/2017, 7:54:12 PM

DavidKocyigit

DOĞRU CEVABA YANLIŞ DİYOR

9/1/2017, 6:25:18 PM

Pnar297659

İngilizce'de sayılamayan kelimeler için "much" kullanılır, sayılanlar için ise "many" kullanılır. Örneğin "many books" ve "much honey" vb. o nedenle "many" için "kadar" yerine "kaç" daha uygun olabilir.

11/2/2018, 5:30:05 PM

yasin32.17

how much-how many karistirmayin :)

11/18/2018, 3:21:57 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.