1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You jump with me."

"You jump with me."

Μετάφραση:Πηδάτε μαζί μου.

October 27, 2014

12 σχόλια


theodoreippon

Γιατί όχι, εσύ πηδα μαζί μου;


Taniathasta

Η προστακτική δεν έχει την προσωπική αντωνυμία you .Η πρόταση θα ήταν ''Jump with me''.


Nikos2017

ευχαριστώ!


Loukia443102

Τι αφου δεν με ρωτησες


Chrissi518864

Αν ήταν προστακτική δεν θα είχε το you


Aikon17

Γιατί είναι λάθος το "Πήδα μαζί μου" πως το διακρίνεις από το "Πηδάτε μαζί μου"


fotini612

γιατί είναι λάθος το πήδα μαζί μου;;


Dimitra956826

Γιατί η πρόταση δεν είναι Προστακτική. Αν ήταν, η προσωπική αντωνυμία you δεν θα υπήρχε. Ούτε η κύρια μετάφραση είναι Προστακτική, απλά η προσωπική αντωνυμία έχει παραλειφθεί στα ελληνικά. :)

(Όπως προαναφέρθηκε και στα υπόλοιπα σχόλια της συζήτησης.)


spyros397386

Πηδήξτε μαζί μου γιατί είναι λάθος?


Chrissi518864

Δεν θα μπορούσε να είναι ενικός αριθμός ;


fotini921515

Λυπαμαι αλλα η μεταφραση μου ειναι σωστη το κομπιουτερ σας ειναι λαθος


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.