"There is going to be a party."

Çeviri:Bir parti olacak.

3 yıl önce

10 Yorum


Muratgmk

Orada bir parti olacak kabul edilmedi there orada anlamı tasimiyor mu

2 yıl önce

ZeynepYAZG3

Bence de kabul edilmeli

10 ay önce

adems11

"there is" ve "there are" türkçe "var" anlamındadır. senin dediğin şey sadece "there" dir. yani yanında "is", "are" yoksa "orada" anlamına gelir.

There is a car. Bir araba var.

You are there. Sen oradasın.

10 ay önce

ysrtml
ysrtml

ya nasıl olurda "olucak" kabul edilmez. illa olacak mı yazmamız lazım? altı üstü bir yazım hatası

3 yıl önce

GkhanCengi

Bir yandan Türkçe'yi de öğretiyor Duolingo. Bu arada dahi anlamındaki -da ayrı yazılır. "nasıl olur da..." gibi :)

3 yıl önce

saidnursi

Yalnız Türkçeyi derken yi ayrılmaz. Yapım ekinden sonra gelen çekim eki ayrılmıyor da ondan.

3 yıl önce

ysrtml
ysrtml

dihi inlimindiki -di iyri yizilir.

3 yıl önce

GkhanCengi

Tömer bilmeyenler için Türkçe kursu veriyor, bir de şansınızı orada deneyin isterseniz.

3 yıl önce

ysrtml
ysrtml

jesus....

3 yıl önce

serdartalhaa

Neden bu isim ?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.