"See you at school."

Çeviri:Okulda görüşürüz.

October 28, 2014

8 Yorum


Yusufhan07

See you asshole diyor sanki :)

February 26, 2016

FerhanDoan

Okulda görüşürüz dememe ragmen yankis kabul etti ??

December 13, 2014

Saide588114

Seni okulda görürüm yanlış mı

August 7, 2018

Efkan75295

40 yillik skul,shul oldu arkadaş

November 19, 2018

nurettin20

Bende aynı cevabı merak ediyorum.

November 4, 2014

CNEYTAHMET

" Gorusuruz " ile " Goruselim " bence anlam itibariyle cok aykiri degil.

January 27, 2015

mturan41

Program ve yorum cevaplari için teşekkürler. seni okulda görürüm. Neden olmaz

October 28, 2014

mergery

See you görüşürüz anlamına gelen bir kalıptır. Görürüm anlamına gelmesi için I öznesinin kullanılması gerekir.

November 23, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.