A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Keresztülnézett az ablakon."

Fordítás:She looked through the window.

3 éve

5 hozzászólás


IstvanMorv

Értsd úgy, hogy kinéztél az ablakon. A watch jelentése hoszabb ideig nézel például egy filmet a tévében.

3 éve

PterTth2
PterTth2

Keresztülnéz valakin, vagy valamin ez magyarul azt jelenti, hogy nem veszi észre. Angolul ez a mondat nem ezt jelenti, tehát a helyes fordítás az, hogy "kinézett az ablakon".

2 éve

Gabi1215

a she watched ... miért nem jó? a watch is azt jelenti, hogy nézni, nem?

3 éve

aptg.gabi

Gondolom ez egy kifejezés.

3 éve

RitterJnos

Ok eltalaltam. De ez milyen mondat.

3 éve