A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Let us walk."

Fordítás:Sétáljunk.

3 éve

7 hozzászólás


vjanos

Az hogy lenne hogy: "Hagyj minket sétálni"?

3 éve

budai.doc

Let us to walk.

3 éve

Jutas
Jutas

biztos,hogy kell a "to"?nagyon furcsán hangzik.én is úgy hittem,hogy a let us walk jelenti a "hagyj minket sétálni"-t.

3 éve

budai.doc

Az egyik többes szám első személyben felszólítás, a másik egyes szám második személyben. Tehát "Sétáljunk!", és "Hagyd, hogy mi sétáljunk."

3 éve

simonmatth6

Gyalogoljunk! Ennek is jónak kellene lennie.

1 éve

balu0102

Járjunk egyet. ?

6 hónapja

KovcsJzsef15

A "Menjünk sétálni"-t kijavította "Menjünk, sétáljunk"-ra", ez igazán egy "jó" kiigazítás !!!

1 hónapja