Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have never seen a volcano."

Çeviri:Ben hiç yanardağ görmedim.

0
3 yıl önce

7 Yorum


selcukermaya

"Ben hiç volkan görmedim" ile "Ben hiç bir volkan görmedim." arasındaki farkı açıklar mısınız gerçekten? :)

2
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

Büyük ihtimal "Hiç bir volkan görmedim" yazım yanlışı olduğu için türkçede.
"Hiçbir" volkanı görmedim" = "i didnt see any volcano" kullanabiliriz
Tam olarak bilmediğim için iyi açıklayamadım ama büyük ihtimal nedeni bu.

6
Cevap ver3 yıl önce

selcukermaya

Demek istediğinizi anladım fakat cevabı kabul etmemiş olması saçma :) Biraz benim istediğim gibi konuşacaksın diğer varyasonlar umurumda değil gibi olmuş. Eklenmesi gerek bence. :)

0
Cevap ver3 yıl önce

Mesuterm

Did not kullanabilirmiydik bu cümlede?

1
Cevap ver10 ay önce

KudretBodu

Burada anlamadigim saw ve seen ikiside gecmis zaman bana aciklama yapacak biri varmi arkadaslar

0
Cevap ver2 yıl önce

erknkrblt

Cumle present perfect tense=belirsiz gecmis zaman cumlesidir.

Özne+have-has+fiilin 3. hali+nesne..

1
Cevap ver2 yıl önce

YasarAytas

Bende gormedim

0
Cevap ver11 ay önce