Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Where did you eat yesterday?"

Çeviri:Siz dün nerede yemek yediniz?

3 yıl önce

9 Yorum


AltunelAyfer

Dün sen nerede yedin ile sen dün nerede yedin. iki cümle arasın da hiç fark yok

3 yıl önce

Viforvendetta

Doğruluğundan emin olduğumuz cevapları buraya yazmak yerine raporluyoruz.

3 yıl önce

qwertyali

raporlamadan önce dogrulugunu bilmem gerekiyor o yüzden soruma cevap alabilirmiyim ?

2 yıl önce

SafiEmre

şimdi bu gümle geçmiş zaman olmuyor mu ki eat in v2 hali kullanılmamış.... bu bir geniş zaman cümlesi mi yani

3 yıl önce

drmustafaeroglu

Soru halinde yardımcı fiilin past (did) olnası yeter.

3 yıl önce

MuratDemir874747

Geçmiş zamanda soru cümlesinde did geçmiş zaman yapıyor o yüzden fiilin 1 hali kullanılır ve tabi olumsuz cümlelerdede aynı

2 yıl önce

Vahiddinal1

Sen dün yemeği nerede yedin

8 ay önce