"Where did you eat yesterday?"

Çeviri:Siz dün nerede yemek yediniz?

4 yıl önce

16 Yorum


AltunelAyfer

Dün sen nerede yedin ile sen dün nerede yedin. iki cümle arasın da hiç fark yok

4 yıl önce

Viforvendetta

Doğruluğundan emin olduğumuz cevapları buraya yazmak yerine raporluyoruz.

4 yıl önce

qwertyali

raporlamadan önce dogrulugunu bilmem gerekiyor o yüzden soruma cevap alabilirmiyim ?

2 yıl önce

SafiEmre

şimdi bu gümle geçmiş zaman olmuyor mu ki eat in v2 hali kullanılmamış.... bu bir geniş zaman cümlesi mi yani

3 yıl önce

drmustafaeroglu

Soru halinde yardımcı fiilin past (did) olnası yeter.

3 yıl önce

MuratDemir874747

Geçmiş zamanda soru cümlesinde did geçmiş zaman yapıyor o yüzden fiilin 1 hali kullanılır ve tabi olumsuz cümlelerdede aynı

2 yıl önce

Vahiddinal1

Sen dün yemeği nerede yedin

10 ay önce

msg27

dun yemekte neredeydin ? olmazmi ve neden olmaz?

3 yıl önce

SoneStarJ

Sizin cümlenizde yemek zarf. Bu cümlede ise fiil.

2 yıl önce

qwertyali

geçmiş zaman için ate demiyormuyuz kardeşim neden kabul etmiyor.

2 yıl önce

Lalisa.manoban56

Başında zaten 'did' geçtiği için fiilimizi V1 hâlinde kullanırız. Bu kural ,geçmiş zaman cümlelerinde, soru ve olumsuz cümlelerde geçerlidir.

Örneğin:

[Olumsuz cümle] »I did not go there.

[Soru cümlesi] »Did you go there?

1 yıl önce

hellyboy12

oncesinde did geldigi icin gecmis zaman degil simdiki zaman kullaniriz did'den sonra gecmis zaman hic bir kosulda gelemez

10 ay önce

cnplttt

Benim okumamı beklerken ben de üstteki okuma tuşuna basıyorum kendi okuduğuna yanlış diyor manyak la bu program :):):)

2 yıl önce

fearfromme

Aceba ne yemis :)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.