1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Your sister is as beautiful …

"Your sister is as beautiful as ever."

Переклад:Твоя сестра така ж прекрасна, як завжди.

October 28, 2014

27 коментарів


Mariashkaa

Твоя сестра є гарна, як завжди, чим неправильно??


Inna173645

Твоя сестра така ж гарна як завжди . Чому помилка ?


p7CH3

Твоя сестра така ж гарна як і зазвичай. Чому неправильно?


Masha_Loran

Тому що завжди і зазвичай це різні слова


Masha_Loran

Бо зазвичай це usually


[заблокований користувач]

    чому "beautiful" не можна перекласти як "красива"? а лише вродлива? Вивчіть українську мову!


duolingo_mila

    Вродлива теж не пройшло


EkaterinaKoshman

    Твоя сестра так красива, як ніколи. - Чому це речення / переклад, не вірний?


Fb8U1

    В англійському реченні я бачу слово ever - завжди, а не never - ніколи.


StudentHelen

    Це речення з дещо іншим значенням. Можливо, англійською було би "Your sister is beautiful, more than ever".


Nat868686

    BEAUTIFUL - ГАРНА ! ЧОМУ ТУТ ХОЧЕ ЛИШЕ "ПРЕКРАСНА"?


qPKw2

    чому не може бути прекрасна, адже це прямий переклад слова beautiful, крім того підказка рекомендує його в першу чергу


volodymyr.hurman

    Чому у вашому додатку "твоя" і "ваша" не тотожні поняття ?????


volodymyr.hurman

    *Доповнення, тепер "як ніколи" та " як завжди" в першому випадку "як ніколи" підійшло, а в другий раз правильна відповідь "як завжди" і тепер "Ваша сестра гарна як завжди" і слово "ваша" підходить. Ви вже так визначитеся яка відповідь зараховується як коректна.


milakolosmila

    Чому "Ваша" визнано помилкою??


Dana154

    "твоя сестра завжди така вродлива" хіба це не правильно??


Fb8U1

    As... as... перекладається Така... як...


Vasia932894

    Чому не правильно?


Maks27634

    Твоя сестра гарна як ніколи. Чому не підходить?


Vlad765441

    Твоя сестра гарна як ніколи чому не вірно?дурна прога,задовбало вже.Я вчу англійську ,а не українську альоо


duolingo_mila

    Твоя сестра вродлива як ніколи. Чому не правильно?


Oleksandr95198

    Чому саме "твоя", а не "ваша"????


DuoPro228

    ever перекладається як "коли-небудь". Чому тут ever значить "ніколи"?

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.