"Theyhavebread."

Tłumaczenie:One mają chleb.

4 lata temu

19 komentarzy


DawidSP-q

Przy zadaniach z mikrofonem nie jest blokowane odtwarzanie wzorcowego nagrania. Więc po kliknięciu na mikrofon można odtworzyć nagranie i "zaliczyć" zadanie. Warto to poprawić.

4 lata temu

Kamilaliza1

Strasznie lubię angielski to najleprza rzecz na świecie Ja mam 10 lat a moja siostra Oliwia 9 lat chcemy Pozdrowić producentów od Kamilki i Oliwki bo Uwielbiamy się uczyć anigelskich słówek bo to Naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj Naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj Naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj Najbardziej lubimy poznawać Słówka na świecie i
Pozdrawiamy Serdecznie Oliwia i Kamila

2 lata temu

Bojar3

Ja mam 11 i mam prawie całe zrobione

1 rok temu

GitkaYT

Jpr xDD

2 lata temu

laceandlea

Oni MAJĄ albo oni JEDZĄ.'Have' to też 'jeść, pić'.

3 lata temu

przemcio33

Have to znaczy tylko mieć

2 lata temu

GitkaYT

Have to tylko mieć lub dawać. Have to pod żadnym pozorem to nie jest jeść!!!. I have bread - ja mam chleb i eat bread - ja JEM chleb!!!

2 lata temu

Lucek7

Za łatwe.

3 lata temu

gabrylka15

Nie słyszy mnie !

3 lata temu

przemcio33

Mnie też

2 lata temu

Franek349597

They to oni

1 rok temu

Brajan846572
11 miesięcy temu

Dorota641

To tez znaczy jedza chleb

3 lata temu

panekciast

Nie morzna muwic szybko

2 lata temu

malgorzata923441

W dupie mam angielski XD

2 lata temu

Bojar3

To odistaluj apke

1 rok temu

Bojar3

:) :) :) :)

1 rok temu

kubol4

Oni MAJĄ albo oni JEDZĄ.'Have' to też 'jeść,pič'

2 lata temu

f0rek12

Uuduysihssudiwaddyfisifhdowoqqdjvbdoajfkshdhdkjfhch

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.