"Az állatok köztetek vannak."

Fordítás:The animals are among you.

3 éve

7 hozzászólás


pktibi
pktibi

"Among you" ez jelenti azt hogy köztetek

3 éve

Miodarrta

A between meg a during is azt jelenti mint az among nem?

3 éve

radnaitomi
  • between = két dolog között

  • among = három, vagy több dolog között

  • during = valami alatt időben, azaz valami folyamán

3 éve

N.Eva

Imàdom a magyaràzataidat!!!!

3 éve

Juli506488

Szuper! Köszi

1 hónapja

Kisherceg02

You= Ti?????

3 éve

radnaitomi

Igen, a 'you'='ti'.

Többek között.

A 'you' jelenti azt, hogy: te, téged, ti, titeket, ön, önt, önök, önöket.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.