1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is no doubt."

"There is no doubt."

Çeviri:Şüphe yok.

October 28, 2014

25 Yorum


selcukermaya

"Şüphesiz"'i kabul etmemesi de ayrı bir enteresan olmuş gerçekten :)


oned-neonjungle

"Kuşkusuz" da aynı anlamda. Kabul edilmeliydi bence.


Mehmet940

"There is no doubt that" dersek suphe yok ki anlaminami gelir?


ErKutsal

"suphesiz" le ayni anlamda rapor etmek gerek sabirim basarilar...


harunbodur

kuşku yok . bunu kabul etmedi


Taylan90828

Şüphesiz is ok


lalelalelale

SUPHESIZ ESITTIR SUPHE YOK ,SUPHESIZ KABUL EDILMEDI NEDEN,LUTFEN TURKCE SOZLUGU INCELEYIN


nuray320766

Buraya yazmak yerine rapor edebilirsiniz duzeltiliyo yada ekleniyor


bunyaz

Burada şüphe yok dedim. Şüphe yok dedi ve kabul etmedi :)


sonterekeme

There is there are var yok anlamında kullanılıyor there görünce burada olarak algıladığınızdan olabilir mi


MasterShoryuken

Aha bir şey daha öğrendim. Sağ ol :)


duolingo_dostu

Bence sol olsa daha iyi olur


MasterShoryuken

Sağ olmazsa ölür :)


murattarik01

yanıtla diye, diye kayıp gidiyor. Sağ tarafa doğru :D


ahmet721065

Burada hiç şüphe yok dedim kabul etmedi neden?


misaki_9

"Burada şüphe yok" u kabul etmedi


haluk0106

There is 'e gerek var mıydı?


Teouysal

Hiç şüphesiz ile şüphe yok aynı anlamdadır


TanEr767552

Dont doubt süpge değil demek mi


Alperk1

hiç şüphesizi de kabul etmesi lazım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.