A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A színed lila."

Fordítás:Your color is purple.

3 éve

8 hozzászólás


Krisztian_itnet

Hm, valami zavar van az eroben. Szerinte a helyes megoldas: your color is lilak

3 éve

Astroth

Lilak? Akkor tényleg zavar van az erőben,mert az lilac...

3 éve

VikiSzita

Miért nem fogadja el az "are,,-t?

3 éve

Zoe661025

Azert nem fogadja el az "are,,-t mert nem a ti szinetek hanem a te szined az "are,, tobbes szamot jelent

2 éve

zsocmoc

Leírja hogy egy másik fordítás... és ugyanaz, mint amit írtam. Érdekes.

3 éve

fntk_liza

Nalam is de en ekezetek nelkul irtam az meg ekezetes

3 éve

Szentmikls1

Mi az hogy lilac?

3 éve

merzse

a lila egyik árnyalata

3 éve