"This does not prevent the problem completely."

Traducere:Asta nu previne problema complet.

October 29, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


dhany1989

Sau "in totalitate"


AlinPlus

"aceasta nu previne problema in totalitate"


EvaNiculescu

La anii mei sunt mandra de tot ce am acumulat in mai putin de doua luni,datorita acestei aplicatii,cu atat mai mult cu cat nu stiam o boaba in engleza(pe vremea mea ti se impunea rusa si franceza)!!


mircea.com

Va testati cunostintele lingvistice sau capacitatea programului de a recunoaste sinonime?


alMihai

Intenția mea în utilizarea acestui program a fost de a învăța, și a mă perfecționa, nu de a verifica cât de bun este, sau dacă are imperfecțiuni.


Cristian828172

Vai, vai ce perfect esti. Nu te enerveaza cand ai o traducere mai apropiata de limba romana? Nu uita ca romana este o limba mai complexa si mai completa lingvistic decat engleza. Asa ca....


dhany1989

De ce nu este corect: "asta nu previne problema in intregime"?


Zgabeatza

in totalitate nu a mers...


joseph-c220

nu inteleg semnificatia lui....does...va rog, poate sa-mi explice cineva..?


BiancaCarm16

Forma negativa a verbelor se formează prin intercalarea înainte de verb a lui do not sau does not dacă sunt la prezentul simplu sau did not dacă sunt la trecutul simplu(accesează grafitgroup-specialistul tău în engleză)


Cristian828172

Se mai traduce si,, asta nu inlatura problema complet,, Duolingo asta!


alMihai

Am tradus in totalitate si nu a validat-o! Asa cum am mai spus, aceasta aplicatie are lipsuri elementare - nu are capacitatea de a recunoaste toate sinonimele


geo323984

Este o aplicatie in curs de formare...in loc sa critici,da o mana de ajutor

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.