1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The season"

"The season"

Çeviri:Mevsim

October 29, 2014

36 Yorum


Preternatural

Mevsim yerine sezon da yazılabilir.

October 29, 2014

DefneKolay

Haklısınız ama bence şu an öğrenilen aylar ve mevsimler olduğu için ona odaklanmak daha iyi olur

February 11, 2015

Nisa1183

Sezon kabul ediliyor

March 12, 2016

AliGralp

Mevsim ile sezon türkiyede ayni anlamı taşımıyor

September 26, 2015

Didem459951
February 7, 2018

xNurseGirlx

Aynen +1

October 15, 2017

AyeNuholu

Kolay

December 15, 2016

xNurseGirlx

The season zaten kolay ya dediğin gibi :P

October 15, 2017

gulsum512417

The yazmasakta olmazmı ?

January 11, 2017

a.suleymanozcan

Sezon ve mevsim sözcükleri İngilizcede eşsesli sözcüklerdir; ya da mevsim, sezon sözcüğün alt anlamlarından biridir diyebiliriz.

Biz Türkçe'de sezon ve mevsim için ayrı sözcükler oluşturmuşuz bu nedenle kafa karışıklığı oluşuyor olsa gerek.

December 30, 2017

Burakdc

The Son of the Sea, The Season

April 4, 2019

RamazanKay6

İkisini bir yazınca neden kabul etmiyor?

April 27, 2015

aysesenanur

The sizın diyo

September 4, 2015

FatihBATI

Hayır "dı sizın" diyor :)

September 21, 2015

ugur896286

Evet

February 14, 2016

Delplay.1453

This is in diye algıladım ben :(

May 23, 2017

Didem459951

azicik daha dikkatli dinleseydin belki bulabilirdin ve konumuz aylar ve mevsimler olduğu için zaten belli oluyo .

February 7, 2018

selametile

Zaten anlama bakıncaa mevsim oluyo sezon ile mevsim bir nevi aynı ama şuan aylardan ve günlerden bahsettiği için mevsim daha mantıklı

July 9, 2016

xNurseGirlx

Sezon ve mevsim aynı değil.

October 15, 2017

Irem115603

Kullanım yerine göre değişir burda mevsim daha yerinde bir cevap olduğu için mevsimi kabul ediyor sanırım

February 23, 2017

xNurseGirlx

Evet doğru dedin 1+

October 15, 2017

Enes820292

Season sezon olmalı ama

April 30, 2017

xNurseGirlx

Hayır ''mevsim''

October 15, 2017

Didem459951

kelimeler benziyo diye anlamini degistiremezsin ki

February 7, 2018

xxx919177

sezon yazdım kabul etmedı arkadas

June 10, 2017

xNurseGirlx

Çünkü sezon değil

October 15, 2017

TSKing06

Season sezon değil mi lan

October 30, 2017

EceNazz2

Seasan yazdim seasonmus bir harf icin yanlis diyor .

February 15, 2018

Gizemkrc

Sezon olmalı bence ya

December 11, 2015

xNurseGirlx

Hayır sezon ne alaka?

October 15, 2017

Didem459951

Kelimeler benziyor diye anlamını değiştiremezsiniz ki

February 7, 2018

ugur896286

Evet sezon zaten gizem

February 14, 2016

xNurseGirlx

Sezon değil bilmiyorsunuz. Bence yanlış konuşmayın Çünkü başkaları sizin gibi hata yapabilir. Dikkatli olun derim. Sözünüzü kontrol edipte doğru cevabı verin. yanlışlıklarınızı düzeltin. Kolay gelsin. -1

October 15, 2017

Didem459951

-1 demişsin :)

February 7, 2018

Burakdc

Evet -1 demiş, -1

April 4, 2019

Burakdc

+1

April 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.