Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The season"

Çeviri:Mevsim

3 yıl önce

27 Yorum


Preternatural

Mevsim yerine sezon da yazılabilir.

3 yıl önce

DefneKolay

Haklısınız ama bence şu an öğrenilen aylar ve mevsimler olduğu için ona odaklanmak daha iyi olur

3 yıl önce

Nisa1183

Sezon kabul ediliyor

2 yıl önce

AliGralp

Mevsim ile sezon türkiyede ayni anlamı taşımıyor

2 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

Aynen +1

10 ay önce

Didem459951
6 ay önce

gulsum512417

The yazmasakta olmazmı ?

1 yıl önce

a.suleymanozcan

Sezon ve mevsim sözcükleri İngilizcede eşsesli sözcüklerdir; ya da mevsim, sezon sözcüğün alt anlamlarından biridir diyebiliriz.

Biz Türkçe'de sezon ve mevsim için ayrı sözcükler oluşturmuşuz bu nedenle kafa karışıklığı oluşuyor olsa gerek.

7 ay önce

Irem115603

Kullanım yerine göre değişir burda mevsim daha yerinde bir cevap olduğu için mevsimi kabul ediyor sanırım

1 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

Evet doğru dedin 1+

10 ay önce

RamazanKay6

İkisini bir yazınca neden kabul etmiyor?

3 yıl önce

aysesenanur

The sizın diyo

2 yıl önce

FatihBATI

Hayır "dı sizın" diyor :)

2 yıl önce

ugur896286

Evet

2 yıl önce

Delplay.1453

This is in diye algıladım ben :(

1 yıl önce

Didem459951

azicik daha dikkatli dinleseydin belki bulabilirdin ve konumuz aylar ve mevsimler olduğu için zaten belli oluyo .

6 ay önce

selametile

Zaten anlama bakıncaa mevsim oluyo sezon ile mevsim bir nevi aynı ama şuan aylardan ve günlerden bahsettiği için mevsim daha mantıklı

2 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

Sezon ve mevsim aynı değil.

10 ay önce

AyeNuholu

Kolay

1 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

The season zaten kolay ya dediğin gibi :P

10 ay önce

Enes820292

Season sezon olmalı ama

1 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

Hayır ''mevsim''

10 ay önce

Didem459951

kelimeler benziyo diye anlamini degistiremezsin ki

6 ay önce

xxx919177

sezon yazdım kabul etmedı arkadas

1 yıl önce

-Gamzeli.Hatun-

Çünkü sezon değil

10 ay önce

TSKing06

Season sezon değil mi lan

9 ay önce

EceNazz2

Seasan yazdim seasonmus bir harf icin yanlis diyor .

6 ay önce