Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She informed congress."

Tłumaczenie:Ona poinformowała kongres.

0
3 lata temu

5 komentarzy


ZygfrydQ

"Poinformowała kongres" powinno być prawidłowo, ponieważ w języku polskim często osoba jest w domyśle z czasownika.

9
Odpowiedz3 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Tak, trzeba zgłosić.

2
Odpowiedz3 lata temu

KingaFabij

Zalicza już :)

0
Odpowiedz8 miesięcy temu

pjurek

Napisałem ,,powiadomiła'' nie zaliczyło a powinno

0
Odpowiedz3 lata temu

AgnieszkaO425719

Nie zalicza poprawnej wymowy slowa "informed"

0
Odpowiedz2 lata temu