1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I want to rent a car."

"I want to rent a car."

Çeviri:Ben bir araba kiralamak istiyorum.

October 29, 2014

11 Yorum


Erkan_gs

Araç : vehicle

February 22, 2015

muratcorlu

"araba" yerine "araç" kelimesini de kullanabilmemiz gerektiğini sanıyorum.

October 29, 2014

ekismet

"araç" daha genel bir ifade değil mi? Bir çekiç veya bir pense de bir araçtır. Siz araç derken arabayı kastediyorsunuz tabi ki ama sistem onu cevap olarak kabul etmemeli bence.

December 10, 2014

Erkan_gs

Çekiç yada pense gibi aletler ingilizcede "tool " olarak geçer . Vehicle ;araç ,taşıt ikisi farklı

March 17, 2015

mesafeler

Araç/vehicle dediğinde dolmuş,kamyonet,otobüs...hepsi akla gelir.Araba/otomobil kiralamaktan bahsediliyorsa car demek daha doğrudur kanımca.

May 17, 2019

waternymph62

"ben bir kiralık araba istiyorum" cümlesini kabul etmedi :(

May 6, 2015

i.guler

bende öyle yazdım, bence de doğru

August 18, 2015

yasar718012

Araba kiralamak .... kiralık araba cumle yapisinda ayni anlama gelmiyor

January 9, 2016

ddltwipek

I want renting a car olmasi gerekiyo o zaman degilmi

April 16, 2016

alleskla

red diyor telafuzda oysa rent miş

November 25, 2016

Velikaraki

I want to rent a plane like a rich. Bir zengin gibi bir uçak kiralamak istiyorum.

July 5, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.