Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onun yanında yürürüm."

Çeviri:I walk by her side.

3 yıl önce

11 Yorum


kebsilli

I walk By his neden yanlış

3 yıl önce

ugurleef
ugurleef

By kelimesinin kaç anlamı var? Ben tarafından anlamını biliyorum sadece

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Dediğiniz anlamın yanı sıra:

"Yanında" anlamı da var. Örneğin:

"I'm standing by the door." (=Kapının yanında dikiliyorum.)

Bir de "bir tarihten önce" diyeceksek "by" kullanabiliriz:

"by friday" = Cumadan önce/Cuma gelmeden
"by the end of the month" = ay sonundan önce/ay sonu gelmeden

2 yıl önce

mburak07

İ walk near him! Olmadi

3 yıl önce

144965

Near nasil kullaniriz?

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

I walk beside its" yanlışmış. "Onun" derken, "his" / "her" / "its" olmayacak mı?

3 yıl önce

ahm3tkara

Its her ile alakali bir yanlislik degil orada beside yanlis kullanilmis.

3 yıl önce

savasxxx

"I walk beside him" alternatif cevaplardan birisi. Buradaki yanlışlık "its". "him/her/it" kullansaydı doğru olurdu.

3 yıl önce

hsndnz1

cümle içerisinde farklı olan kelimelerden his ve her doğru cevap ... peki its neden doğru cevap olmadı anlamadım?

2 yıl önce

qwertyali

I walk near her olmaz mı

2 yıl önce

Bisnev99

"side" kelimesi sadece "yanında" anlamına gelen "by" varken mi yazılıyor?

11 ay önce