1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ráno piji mléko."

"Ráno piji mléko."

Překlad:I drink milk in the morning.

October 29, 2014

4 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


mckillem

Proč nemůže být člen před "milk"? Díky


Nemesis_NaR

Protože milk je nepočítatelné. Více našel strejda Google k tématu např. zde http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena


mckillem

Díky, příště budu líp hledat. :-)


Nemesis_NaR

V pohodě, když nevíš, že máš zadat "nepočítatelná", tak se špatně dostává k výsledku :-)

A lingot posílám jako bonus.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.