1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My cat sleeps under the sofa…

"My cat sleeps under the sofa."

Çeviri:Benim kedim kanepenin altında uyur.

October 29, 2014

17 Yorum


HakanAktas1

Cekyat dedim olmadi :)

December 27, 2014

tfates

Sofa tıklayınca kanepe ve koltuk diyor ama koltuk yazınca kabul etmiyor düzeltilsin

January 1, 2015

Hayrunnisa552174

Gerizekalı

April 14, 2017

tugba.51

koltuk niye kabul olmadı

October 29, 2014

hofmiller1

çünkü koltuk 'armchair ' olarak geçiyor İngilizcede

August 11, 2015

mihracerra

O zaman koltuk chair ise neden çevirisine bastığımızda koltuk da var çeviride? Biraz çelişkili olmadı mı bu?

December 25, 2014

tarabyali

Koltuğun altında yazdım olmadı çeviride koltuk yazıyo sebep?

January 20, 2015

tayfunakyilmaz

Koltugun altinda seklindede kabul edilmeli... Turkiyede gunluk hayatta kimse kanepe yi kullanmaz ustelik, koltuk yanlis bir ceviri degil kesinlikle...

January 25, 2015

mersiu

Sopha yazdim kabul etti :)

March 1, 2015

lknur989586

On' u neden kabul etmedi on under farkı nedir

May 12, 2016

ceren479354

On uzerinde demek, under altinda. Ikisi farkli

June 4, 2016

MustafaEmi261674

Evet yorumlar doğru

November 6, 2016

cumhurdincol

Benim kedi dedim kabul etmedi benim kedim demek le farkı ne ki

March 22, 2017

MertKaan677295

Bende kanepenin altında yatar dedim. Yatar nedir be mübarek diye uyarı verdi.:)

April 8, 2017

Hatice5475

"benim kedim kanepenin altında uyur" yazdım onu da kabul etmedi

June 14, 2017

CNEYTAHMET

"Kanepe" Turkce ye Fransiz cadan gecmis olup,dogrusu " Kanape=Canape " dir. ( Sondaki " E " de accent aigu koymak gerekir ancak Amerikan klavyeyle yaziyorum o nedenle maalesef yok !! )

January 22, 2015

aslanrec12

Koltuk chair sofa kanepedir

December 1, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.