"Oğlan bir elma yer."

Çeviri:The boy eats an apple.

3 yıl önce

15 Yorum


AlmiraDeni3

A koyulmicakmıydı 1niye varya

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

A/an , ikisi de ayni seydir. Kelime unlu harfle baslamissa "an", unsuz harfle ise yanina "a" alir. A/an, belirsizlik demektir yani "an apple" bir elma,"a fruit" bir mevye demektir, herhangi bir meyve, herhangi bir elma.

2 yıl önce

erkan85

Sunu bi turlu anlayamiyorum oglan tekil elmada tek neden eats oluyo

3 yıl önce

Viforvendetta

özneye bakıyoruz sadece.
yani oglana bakıcaz sadece.
the boy eats 5 apples = oglan 5 elma yer
the boys eat an apple = oglanlar elma yer

3 yıl önce

Alper422101

Because , you are an egg. So you dont understand.

7 ay önce

ercan878191

1 ne alaka an olacak

2 yıl önce

Eda261694

An sesli harle başlayan kelimler için a sessiz harle başlayan kelimeler için kullanır her ikiside bir demek

2 ay önce

uyan12

The boy aits apple

1 yıl önce

Acelya7258

Eats ne alaka yani ordaki s

7 ay önce

YuGaN12

I you we they de fiile s takisi gelmez he she it de s,es,ies takilari geliyor the boy bir he olduguna gore eats olacak (I eat he eats ornek)

6 ay önce

Sefa703089

The gotume kactı

5 ay önce

gamzeuak1

Neden "The boy" orda "oğlanı " anlamı yok ki

3 ay önce

Mustafa528627

başına the koymadım açıklayın...

2 ay önce

Memoson

neden the boy

1 ay önce

selo268505

hatalı soru

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.