A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szeretek főzni és enni."

Fordítás:I like cooking and eating.

3 éve

8 hozzászólás


vjanos

Az "I like to cook and eat" miért nem jó?

3 éve

budai.doc

A "like" esetében az is jó, bár akkor egy konkrét esetre vonatkozik, nem általában.

3 éve

Szabina735705

I like to cook and TO eat szerintem

2 éve

StevenMans2
StevenMans2

Mindketto jó

2 éve

Maci1946

Igen, így jó!

2 éve

Granite28

Szerintem ha igy hangzik el, hogy "like cooking and eating" ez azt jelenti hogy szeretem a főzést és az evést. az első hozzaszolo amit irt az jelenti, hogy egyébként szeretem ezt a kettőt művelni.

3 éve

fortuna0728

Az inkább i like the cooking and the eating. ?

2 éve

PlayKing1000

Eleg dagadt lehet ha ezt mondja:)

9 hónapja