"Szeretek főzni és enni."

Fordítás:I like cooking and eating.

4 éve

9 hozzászólás


vjanos

Az "I like to cook and eat" miért nem jó?

4 éve

budai.doc

A "like" esetében az is jó, bár akkor egy konkrét esetre vonatkozik, nem általában.

4 éve

Szabina735705

I like to cook and TO eat szerintem

3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Mindketto jó

3 éve

Maci1946

Igen, így jó!

2 éve

SmuelSoma

Szerintem is, de így nem fogadja el.

1 hónapja

Granite28

Szerintem ha igy hangzik el, hogy "like cooking and eating" ez azt jelenti hogy szeretem a főzést és az evést. az első hozzaszolo amit irt az jelenti, hogy egyébként szeretem ezt a kettőt művelni.

3 éve

fortuna0728

Az inkább i like the cooking and the eating. ?

3 éve

PlayKing1000

Eleg dagadt lehet ha ezt mondja:)

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.