"I know."

Fordítás:Tudom.

October 30, 2014

16 hozzászólás


Lorenzoo8

Én azt értettem : "I no" Hogyan lehet megkülönböztetni, hogy melyiket mondja? Nem hallok különbséget.

October 30, 2014

Lightbringer84

A szövegkörnyezetből, annak, hogy 'i no' nem sok értelme van, főleg hogy nem utal arra amit tagad. Az 'i know' ellenben egy komplett válasz, jelentése:tudom.

December 7, 2014

Metatron36

Ha tagadás lenne sem mondaná azt senki semmikor hogy "I no", maximum "I don't"

September 28, 2015

BarnabsLak

Mert azt úgy nem mondja az angol hogy I no...

May 28, 2015

SziliA0

amugy le van irva !

August 11, 2016

RentaGulys

Az I no értelmetlen. Ilyet senki nem mond

January 15, 2018

Kitti228311

i know, mint ertem. akkor ez miert nem jo?

July 9, 2015

Metatron36

Mert nem jelenti azt. Ért = understand

September 28, 2015

.Beky.

Honnan lehet tudni, hogy Tudom vagy Ismerem a válasz? Mert nem mindegy, hogy tudok valamit vagy ismerek valakit... Angolul hogy nézne ki az hogy ismerem? Előre is köszönöm a választ

November 20, 2015

Tamas51

A szövegkörnyezetből. Jelenti azt is hogy = ismerem

February 29, 2016

SzszDniel3

"I no,;ezt lehet érteni a lassításban is

September 14, 2016

Zolino87

Én azt írtam hogy ismerem, de elfogadta.

June 27, 2015

GizelaBlah

Én is azt írtam, hogy ismerem, nekem nem fogadta el

July 12, 2019

ZsoltRajti

I no . Ezt hallom. Uristen.

April 13, 2016

DraSzekr

A,, no'' és a,, know ''

Között van írásbeli külömbség

February 17, 2017

balazs534235

én nem igazán találtam ki csak 5-re Ez nagyon cink :(

March 20, 2018

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.