"I know."

Fordítás:Tudom.

4 éve

15 hozzászólás


Lorenzoo8

Én azt értettem : "I no" Hogyan lehet megkülönböztetni, hogy melyiket mondja? Nem hallok különbséget.

4 éve

Lightbringer84

A szövegkörnyezetből, annak, hogy 'i no' nem sok értelme van, főleg hogy nem utal arra amit tagad. Az 'i know' ellenben egy komplett válasz, jelentése:tudom.

3 éve

Metatron36

Ha tagadás lenne sem mondaná azt senki semmikor hogy "I no", maximum "I don't"

3 éve

BarnabsLak

Mert azt úgy nem mondja az angol hogy I no...

3 éve

SziliA0

amugy le van irva !

2 éve

RentaGulys

Az I no értelmetlen. Ilyet senki nem mond

10 hónapja

Kitti228311

i know, mint ertem. akkor ez miert nem jo?

3 éve

Metatron36

Mert nem jelenti azt. Ért = understand

3 éve

.Beky.

Honnan lehet tudni, hogy Tudom vagy Ismerem a válasz? Mert nem mindegy, hogy tudok valamit vagy ismerek valakit... Angolul hogy nézne ki az hogy ismerem? Előre is köszönöm a választ

3 éve

Tamas51

A szövegkörnyezetből. Jelenti azt is hogy = ismerem

2 éve

SzszDniel3

"I no,;ezt lehet érteni a lassításban is

2 éve

Zolino87

Én azt írtam hogy ismerem, de elfogadta.

3 éve

ZsoltRajti

I no . Ezt hallom. Uristen.

2 éve

DraSzekr

A,, no'' és a,, know ''

Között van írásbeli külömbség

1 éve

balazs534235

én nem igazán találtam ki csak 5-re Ez nagyon cink :(

8 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.