"إنّه يصدّق طفلي."

الترجمة:He believes my child.

October 30, 2014

17 تعليقًا


mariamahmed3

he believes my baby لماذا خطأ

October 30, 2014

MedhatDiab

he is believing my child ؟

March 25, 2015

NourhanMohamed0

baby why it's wrong ?? طفلى لو زى ما كاتبين انها son كنتم كتبتوا بدل طفلى ...ابنى كانت son هتبقى صح ارجو ان البرنامج يكون مرن اكتر من كده

September 29, 2015

abdullah274393

تمشي baby. هتقوليbaby يعني طفل رضيع، هقولك sonيعني ابن . وتمشي child Or children

October 18, 2015

Ahmed280896

Baby = طفل .طفل رضيع .ولد . Son = ابن .نجل .ولد .صبي ذكر . Translator weak and incorrect. That is to say one word in which more than one meaning

March 16, 2016

Eman933249

he is beliving my kid ?

why is not ?

October 4, 2015

bo_sultan

مالفرق بين ing و es في نهاية الجملة ؟

November 3, 2015

Heba475541

ing للفعل لما بيكون مصدر متل playing اللعب وليس يلعب

November 24, 2015

Yasser333

Baby =طفلي Son= ولدي انتم الخطأ في نظري، وارجوا تصحيح الخطأ، لن أكمل التمرين وهذا الخطأ موجود!!!!

December 31, 2016

120.00.00

طيب صح my baby وكمانه انتو كاتبين في المساعده (my baby)

April 25, 2017

120.00.00

طفل تعني (baby) و أبن يعني (son) و ولد يعني (boy) ؟..

April 25, 2017

nehad77

لماذا خطى

September 1, 2017

Bader-Idrees

الترجمة الأخرى صحيحة ايضا he believes my kid يجب ان تقبلوها

March 24, 2018
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.