1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "إنّه يصدّق طفلي."

"إنّه يصدّق طفلي."

الترجمة:He believes my child.

October 30, 2014

17 تعليقًا


mariamahmed3

he believes my baby لماذا خطأ


MedhatDiab

he is believing my child ؟


NourhanMohamed0

baby why it's wrong ?? طفلى لو زى ما كاتبين انها son كنتم كتبتوا بدل طفلى ...ابنى كانت son هتبقى صح ارجو ان البرنامج يكون مرن اكتر من كده


abdullah274393

تمشي baby. هتقوليbaby يعني طفل رضيع، هقولك sonيعني ابن . وتمشي child Or children


Ahmed280896

Baby = طفل .طفل رضيع .ولد . Son = ابن .نجل .ولد .صبي ذكر . Translator weak and incorrect. That is to say one word in which more than one meaning


Eman933249

he is beliving my kid ?

why is not ?


bo_sultan

مالفرق بين ing و es في نهاية الجملة ؟


Heba475541

ing للفعل لما بيكون مصدر متل playing اللعب وليس يلعب


Yasser333

Baby =طفلي Son= ولدي انتم الخطأ في نظري، وارجوا تصحيح الخطأ، لن أكمل التمرين وهذا الخطأ موجود!!!!


120.00.00

طيب صح my baby وكمانه انتو كاتبين في المساعده (my baby)


120.00.00

طفل تعني (baby) و أبن يعني (son) و ولد يعني (boy) ؟..


nehad77

لماذا خطى


Bader-Idrees

الترجمة الأخرى صحيحة ايضا he believes my kid يجب ان تقبلوها

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.