"We are siblings."

Çeviri:Biz kardeşiz.

4 yıl önce

27 Yorum


akilopanta

Sibling kelimesine ilk defa rastlıyorum. Normalde brother-sister var İngilizcede. Ama diyelim kardeşin erkek sen kızsın. Bu durumda "we are brothers" yahut "we are sisters denemez" herhalde. Çünkü ikisi de aynı cinsiyette değil. Sibling sanırım kardeşler ayrı cinsiyette olunca devreye giren bir kelime. Tabii bu tamamen benim fikrim, araştırmış değilim. Sadece akıl yürütmeye çalıştım.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Sibling" resmi bir kelime. Konuşmada "This is my sister Chloe." ya da "This is my brother Fred" diyoruz.

3 yıl önce

ilkeraksoy

"Sibling" nerde nasıl kullanılır? Siblings ile farkı nedir?

3 yıl önce

velevelevele

biz çoğul anlamı katmış yaa! siblings de kardeşler demek yani çoğul oluyoolar biz kardeşlerizle aynı anlama geliyor yanılıyosam düzeltin arkadaşlar:)

3 yıl önce

WhyS0Serious

doğru dedin we çoğul kattığı için s takısı almış

3 yıl önce

Nisa1183

Aradaki fark, sibling tekil, siblings çoğul.

2 yıl önce

FatihC0

iyi de kardeş olanlar zaten en az 2 kişi olur sibling tek başına cümlede kullanılamaz mı o zaman. sadece sözlükte sibling diye mi kullanılır kelime olarak tekil mi acaba sadece ?

2 yıl önce

imanaz1

Bunu biliyoruz çünkü- es takısı almış

2 yıl önce

ufukgenctu

Buradaki kardeşin anlamı, kan bağı olan "Sister, Brother" daki aileden gelen kardeşlik mi yoksa "Tüm insanlar özünde kardeştir." deki gibi genel anlamda bir kardeşlik mi?

3 yıl önce

cemaldemir2

Sadece yazı karakretinden dolayı noktası olmayan (ı) yazdım diye kabul etmediniz. Hiç adil değil.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

The fact that in the font used here "ı" looks rather like "i" can cause problems for English speakers learning Turkish. But I don't understand how it can cause a problem for Turkish speakers learning English. I must have misunderstood you but can you explain what you mean in English?

2 yıl önce

BadGirl668133

Hepimiz kardeşiz :D

1 yıl önce

hemid17

Sisterle brotherı karıstırıb sıbling yapmıslar iste:)

1 yıl önce

antmerve

Biz kardesiz dedim canim gitti ya

3 yıl önce

furkhan

Ben de aynısını verdim doğru kabul etti, güncellemişler mi napmışlar bilmiyorum :D

3 yıl önce

mollagurhani

bende aynı cevabı verdim doğru belki kardeşiz de ş kullanmadığın için yanlış olmuş olabilir

3 yıl önce

nurcancavu

Can gitme olayi bende yok neden acaba

1 yıl önce

ipek590894

Sibling

2 yıl önce

mer426956

Sok

7 ay önce

TuranKST

Birlesik yazdim kabulbetti

2 ay önce

AHMETYASN1

akilopanta gerçekten işi çok iyi anlamışşın tebrik ediyorum

2 yıl önce

arife.gumu

Doğru yazdım,yanlış cevap dedi.

2 yıl önce

Shahrazad26

Kardeşleriz değil neden?

1 yıl önce

Yasinzden

Sibling = ikiz anlamına gelir. Kesinlikle hatalinbir cevap

1 yıl önce

mertgrf

Twin ikiz demek degil mi?

1 yıl önce

serkan734493

Sibling kelimesinin anlamıni ben süt kardeş olarak biliyorum.

7 ay önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    "Siblings" kelimesine ilk defa rastliyorum wtf?

    3 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.