Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We are siblings."

Çeviri:Biz kardeşiz.

0
3 yıl önce

25 Yorum


akilopanta

Sibling kelimesine ilk defa rastlıyorum. Normalde brother-sister var İngilizcede. Ama diyelim kardeşin erkek sen kızsın. Bu durumda "we are brothers" yahut "we are sisters denemez" herhalde. Çünkü ikisi de aynı cinsiyette değil. Sibling sanırım kardeşler ayrı cinsiyette olunca devreye giren bir kelime. Tabii bu tamamen benim fikrim, araştırmış değilim. Sadece akıl yürütmeye çalıştım.

80
Cevap ver3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Sibling" resmi bir kelime. Konuşmada "This is my sister Chloe." ya da "This is my brother Fred" diyoruz.

29
Cevap ver2 yıl önce

ilkeraksoy

"Sibling" nerde nasıl kullanılır? Siblings ile farkı nedir?

14
Cevap ver3 yıl önce

velevelevele

biz çoğul anlamı katmış yaa! siblings de kardeşler demek yani çoğul oluyoolar biz kardeşlerizle aynı anlama geliyor yanılıyosam düzeltin arkadaşlar:)

10
Cevap ver3 yıl önce

WhyS0Serious

doğru dedin we çoğul kattığı için s takısı almış

6
Cevap ver3 yıl önce

Nisa1183

Aradaki fark, sibling tekil, siblings çoğul.

2
Cevap ver2 yıl önce

FatihC0

iyi de kardeş olanlar zaten en az 2 kişi olur sibling tek başına cümlede kullanılamaz mı o zaman. sadece sözlükte sibling diye mi kullanılır kelime olarak tekil mi acaba sadece ?

8
Cevap ver1 yıl önce

imanaz1

Bunu biliyoruz çünkü- es takısı almış

1
Cevap ver2 yıl önce

ufukgenctu

Buradaki kardeşin anlamı, kan bağı olan "Sister, Brother" daki aileden gelen kardeşlik mi yoksa "Tüm insanlar özünde kardeştir." deki gibi genel anlamda bir kardeşlik mi?

2
Cevap ver3 yıl önce

cemaldemir2

Sadece yazı karakretinden dolayı noktası olmayan (ı) yazdım diye kabul etmediniz. Hiç adil değil.

2
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

The fact that in the font used here "ı" looks rather like "i" can cause problems for English speakers learning Turkish. But I don't understand how it can cause a problem for Turkish speakers learning English. I must have misunderstood you but can you explain what you mean in English?

2
Cevap ver2 yıl önce

BadGirl668133

Hepimiz kardeşiz :D

2
Cevap ver1 yıl önce

hemid17

Sisterle brotherı karıstırıb sıbling yapmıslar iste:)

2
Cevap ver11 ay önce

antmerve

Biz kardesiz dedim canim gitti ya

1
Cevap ver3 yıl önce

furkhan

Ben de aynısını verdim doğru kabul etti, güncellemişler mi napmışlar bilmiyorum :D

2
Cevap ver3 yıl önce

mollagurhani

bende aynı cevabı verdim doğru belki kardeşiz de ş kullanmadığın için yanlış olmuş olabilir

1
Cevap ver3 yıl önce

nurcancavu

Can gitme olayi bende yok neden acaba

0
Cevap ver10 ay önce

ipek590894

Sibling

1
Cevap ver2 yıl önce

mer426956

Sok

1
Cevap ver3 ay önce

AHMETYASN1

akilopanta gerçekten işi çok iyi anlamışşın tebrik ediyorum

0
Cevap ver1 yıl önce

arife.gumu

Doğru yazdım,yanlış cevap dedi.

0
Cevap ver1 yıl önce

Shahrazad26

Kardeşleriz değil neden?

0
Cevap ver1 yıl önce

Yasinzden

Sibling = ikiz anlamına gelir. Kesinlikle hatalinbir cevap

0
Cevap ver1 yıl önce

mertgrf

Twin ikiz demek degil mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

serkan734493

Sibling kelimesinin anlamıni ben süt kardeş olarak biliyorum.

0
Cevap ver3 ay önce