1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I will not swim."

"I will not swim."

Fordítás:Nem fogok úszni.

October 30, 2014

14 hozzászólás


norris80

érthetetlenül ejti a hölgy a swim szót! th hangzónak tűnik.


fectroll

Akkor javaslom, hogy engedd el az angolt! Ennél már csak rosszabb lesz... :D


simi586

Én sem értettem


M21-

Én nem fogok úszni. Hibás a válaszuk, javítani kellene. Jelentettem.


Makuka0

Nem hibás, mert a "Nem fogok úszni", pont azt jelenti, mint amit te írtál: Én nem fogok úszni.


BodaCsillu

"uszni" szót irtam, erre kijavitja "úszmi"-ra.... Igaz nem hosszú ú-val irtam, de akkor már inkább, úgy, mint "m"-mel mert akkor az már egyenesen semmit nem jelent....


fectroll

2016.02.22- re már helyesen van írva, így már ezen sem kell többé rugózni...


antibacsi1

Én nem fogok úszmi. Helyesen Én nem fogok úszni.


Ferenc698884

de jó, pontosan a megoldást írtam be, csak kis n-nel, ami sosem szokott gondot okozni...


Ferenc698884

Csak poénból copy-paste-tel átmásoltam, hogy "Nem fogok úszni." Nem fogadta el, pedig azt jelzi még most is megoldásnak.


Ferenc698884

Még mindig nem fogadja meg a saját maga által javasolt megoldást sem...


horvathgab13

Nem lehet megérteni mit mond! Hogy lehet "swim " szót "tem"-nek ejteni? Vagy ez így helyes ?


zpeti1

Tényleg nem érthető...


horvathgab13

Ezt írtam le ! Nem fogadta el, ugyanakkor alul ezt írta ki jónak !! Mi van?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.