Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am not available."

Çeviri:Ben müsait değilim.

3 yıl önce

28 Yorum


ferhat.dgn

"Ben uygun değilim" bu cümleyi de kabul etti

3 yıl önce

firatocal

ulaşılabilir değilim dedim ki bu müsait olmadığım anlamına da geliyor... ama ne yazık ki yanlış dedi...bence kabul edilmeliydi

2 yıl önce

ferdi48130

Çok uzaklarda tatildesin müsaitsin ama ulaşılamıyorsun. Hiç bir kelime bire bir aynı anlamı taşımıyor azda olsa farklılıklar olduğundan en doğrusunu bulmak daha şık olur.

2 yıl önce

akbenbilm

I am available, müsaitim demek mi, ve are you available de müsait misin demek mi

3 yıl önce

frottce
frottce

Evet

3 yıl önce

ogstr97

meşgulüm diye rapor edeceğim

2 yıl önce

beingnurse
beingnurse

meşgulüm 'i am busy' yani burada istenen cümleden tamamen farklı bir cümle. mesela üzgün değilim demek mutluyum demek değildir. ya da aç değilim demek tokum anlamına gelmez :D

7 ay önce

yafsin

Müsait değilem yazdım kabul etti

1 yıl önce

EnesDemir87416

Ben bazı ünitelerdeki kelimeleri bilmiyorum dualingonun bu kelimeleri öğreten bir sitesi var mı? Yoksa internetten mi öğrenmek zorundayız?

1 yıl önce

Fatihing

ben yokum. yazdım kabul etmedi. ben mevcut değilim. yazsaydım kabul ederdi galiba.

3 yıl önce

Mustafa-E

available kelime anlamıyla 'müsait olma 'nın yanında 'mevcut ' anlamıda vardır ancak mevcut değilim için 'I am not exist' daha doğru olur

3 yıl önce

altinh

erişilebilir değilim

3 yıl önce

S0R0USH
S0R0USH

erişilebilir ve müsait fark nedir?

2 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

erişilebilir = accessable, müsait = available. Senin boyun uzun, sen elmaya erişebilirsin. (You are tall, you can access the apple)

2 yıl önce

S0R0USH
S0R0USH

Teşekkür ederim. Ingilizcede "reach the apple" kullanmak daha iyidir. :)

2 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

Teşekkür mi konem.

2 yıl önce

imanaz1

ayni sey zaten

2 yıl önce

Begm-

available elde edilebilir demek diye biliyodum

2 yıl önce

yafsin

Benzer işte. Ingilizce bişey okurken bilmediğimiz kelimeleri şu demek galiva diye tahmin etmeye çalışmamak lazım.

1 yıl önce

536tezcan

Available mevcut musait demek

2 yıl önce

Elif691

çeviride hazır yazıyordu . Bu arada çeviri kullanan var mı ? Ben hepsini çeviriden yapıyorum da

2 yıl önce

Shafa_Nur_Az

Available....Mevcud deyilim yazdim

2 yıl önce

mehmetyurdakul1

ım busy olsaydı olmazmıydı

2 yıl önce

st1983

ULAŞILABİLİR DEĞİLİM

1 yıl önce

BurakErdogan09

I am not available ben müsait değilim anlamında değil mi? Sizi seviyorum

1 yıl önce

iclalduman

Ben meşgul değilim niye olmuyo

1 yıl önce

niyan454733

Ben mevcut deyilim kabul etmio

1 yıl önce

BordoKravat

Ben hazır değilim dedim kabul etmedi

8 ay önce