"Rața bea apa."

Traducere:The duck drinks the water.

October 30, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


XxCharlottex

Eu raspund bine, doar trebuie sa ascultati pana intelegeti sau sa cititi cum stii voi de multe ori si va dati seama !


MariaBologa

Aș dori să știu ce părere aveți despre pronunția greșită în engleză a articolelor the și a. În toate lecțiile sunt pronunțate invariabil thi și ei. Mie mi s-a format deja reflexul să le pronunț așa. Sunt nevoită să opresc sonorul, ca să nu mai aud zilnic aceste greșeli. Am atras atenția de nenumărate ori despre aceste anomalii ale programului, mi s-a răspuns automat că sugestiile mele vor fi luate în considerare, dar nu s-a remediat problema de luni de zile. De asemenea, us se pronunță peste tot "iu es"... Cum am putea să rezolvăm aceaste greșeli, care ne formează automatisme verbale ce greu vor putea fi înlăturate?


Toni222826

The water e articulat deci se traduce apă....in text e apa deci ar trebui sa lipseasca the


gabrielavioleta

De ce cand am scris la lectia precedenta articolul" the "water era gresit in aceeasi propozitie,acum am scris fara articolul "the"si iarasi e greșit.Cum sa recunisc situatiile cand trebuie sa scriu cu articolul The si cand fara....nu se traduce exact din română.cand este" apa" este cu "the"pentru ca este articulat cu articolul hotărât"a",iar când este "apă"este fara articol.As vrea o regula sa nu greșesc

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.