1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "A bear is an animal."

"A bear is an animal."

Переклад:Ведмідь - це тварина.

October 31, 2014

10 коментарів


dimalozz

Ведмідь є твариною.


Milkho

Пропонуйте невраховані варіанти кнопкою "Повідомити про проблему"


Val454519

"Ведмідь це тварина." (без тире), але теж вірний варіант, прошу додати.


Olly_1052

Розділові знаки програма не враховує.


r8bY6

Чому перед "animal" потріюно писати "an" ?


YOMQ810441

Тому що артикль «an» пишеться перед голосними, перед приголосними буде «а». Милозвучність мови - «ененімел» звучить красивіше, якби було «еенімел», то одне «е» губилося б в процесі вимови.


Gene45308

Медвідь не є помилкою


Vitaliy716882

Ведмідь є твариною


Stefaniya57488

що a що the звучить однаково не зрозуміло взагалі яке з них говорить, а bear звучить як the bear.(((


ruslana_grv___

Звучить як "A bear an is animal" (декілька разів прослуховувула на сповільненому режимі) я так і пишу а мені показує що має бути "...an is... " навпаки. Виправте!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.