Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onu yaz."

Çeviri:Write it.

3 yıl önce

15 Yorum


r5ergirl

you write it neden olmaz

3 yıl önce

Hatotovic

Çünkü emir cümlelerinde özne kullanılmaz başta you write it demek sen onu yazarsın demek.

2 yıl önce

CanUludil

İrem peki neden writes it olmaz 3 . Tekil şahıs değil mi yardımcı olursan sevinirim

8 ay önce

belenaykot

Aynen ya

2 yıl önce

Dilek685796

bence olur

1 yıl önce

prensesduo

İt write neden olmaz.Özne başa gelmiyor mu?

3 yıl önce

Hatotovic

It write o yazar demek. Emir cümlelerinde özne kullanılmaz. Ayrıca buradaki it özne değil, nesne görevinde

2 yıl önce

enestahag

Aynen

3 yıl önce

museutapa

Its neden olmuyor lutfen yardim birde burdaki s. Takisi ne icin :-):-):-)

3 yıl önce

enestahag

İts onun

3 yıl önce

aykandany

s takısı neden yok it üçüncü tekil şahıs değilmi

1 yıl önce

aykandany

a

1 yıl önce

Asuman753011

Neden it write olmuyor anlamiyorum :(((

1 yıl önce

kemal401691

Summer diyince yanlis diyor

1 yıl önce

Hudaver

write him niye olmadı

10 ay önce