A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I drink when I want."

Fordítás:Akkor iszom, amikor akarok.

3 éve

20 hozzászólás


AmbrusKrol

Milyen alkesz rész volt ez....

3 éve

riogio678

én iszok amikor én akarok Miért nem jó?

3 éve

JLucaa

Azert, mert a magyarban ilyen mondat nincs. Nem kell kitenni a nevmasokat mindig

3 éve

MegyesMrk

Mert „I drink WHEN i want.” When= amikor,mikor

1 éve

TiborJjrt

I drink ,magyar fordításban: Én (I) inni(drink) igy értelmetlen , az hogy iszok, már magába foglalja azt hogy én iszok,külön nem kell elé tenni hogy én. Helyesen úgy hangzik hogy: Akkor iszom amikor akarok.

3 éve

AlmaKiss

Én-nel is helyes, csak nem kötelező kitenni.

3 éve

el_gatto

Úgy látom javították, de igen: helyzettől függően lehet magyaros hangzása "én"-nel is.

2 éve

Cola820251

Azert mert a magyarban lehet ugy forditani, ahogy ertelmesebben hangzik

2 éve

JzminCs

Igazad van

10 hónapja

LandiJzsef

I drink: iszom...ez idáig világos, de a magyar fordítás miért úgy kezdődik, hogy: Akkor iszom. Az akkor szó hol található a mondatban?

3 éve

Metatron36

Olyan nincs hogy "Iszom amikor akarok" illetve van, de erőltetett. When fordítása "akkor ........ amikor"

2 éve

JustAMembe

Ne okozz zűrzavart! Ne itt jelentsd be a hibákat, és olvasd el az alábbi hozzászólásokat, mielőtt bármit is közzétennél.

1 éve

ildikolany

ikes ige, tehat iszom!!!!!!!!

4 hónapja

kesOrsi

Itt egy if nem hiányzik?

3 éve

Zoltan49

Nem, a when jelzi. Csak a magyarban tudjuk többféleképpen megfogalmazni, úgy tűnik. Gondolj bele: Iszom, ha akarok. Iszom, amikor akarok. Akkor iszom, amikor akarok. A magyarban többféle forma, de ugyanazt jelenti.

3 éve

kesOrsi

Csak mert a javításban azt írja, iszok ha akarok

3 éve

Viktor844899

Magyartalan

3 éve

Niki876837

"Mikor akarom akkor iszom" mèrt nem jo?

2 éve

RkaMile1

Alkesz

2 éve

enkidu79

Ikes ige nálam. Meg a magyaroknál!!!! Nem iszom hanem iszok.

10 hónapja