Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Potrzebuję sznurka do mojego koszyka."

Translation:I need a string for my basket.

0
3 years ago

8 Comments


utom.pl

Czy "rope" nie byłoby również poprawne?

2
Reply3 years ago

Lukasenko2525

Czemu tu musi być for a nie zaliczylo mi to jak wpisalem?

1
Reply3 years ago

Wiela1

Dlaczego nie moze być to . For nie ma w podpowiedziach!

1
Reply3 years ago

GosiaSz.

napisałam string i nie zaliczyło,zalicza TWING ?

0
Reply1 year ago

br0d4
br0d4
Mod

Ale "string" jest akceptowany - może zapomniałaś o przedimku. Akceptowany jest też nie "twing" tylko "twine" (dratwa, powróz) - tym razem bez przedimka, bo w odróżnieniu od "string" - "twine" jest rzeczownikiem niepoliczalnym.

EDIT Wygląda na to, że "string" może być też niepoliczalny więc bez przedimka też powinien być akceptowany.

2
Reply1 year ago

kukamuka

Dlaczego nie może być the string?

0
Reply5 months ago

br0d4
br0d4
Mod

Bo w takim kontekście "the string" oznaczałby jakiś konkretny sznurek, a więc po polsku byłoby to "potrzebuję tego sznurka", podczas gdy "potrzebuję sznurka" znaczy (jakiegoś, dowolnego, bliżej nieokreślonego) sznurka.

0
Reply5 months ago