1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Who has left the window open…

"Who has left the window open?"

Fordítás:Ki hagyta nyitva az ablakot?

October 31, 2014

5 hozzászólás


Agica54

az miért nem jó, hogy ki felejtette nyitva az ablakot? A left jelentéseként megadja előtte az "elfelejt"-et is!


Levente.Farkas

Semmiképpen sem jelent elfelejtet a left, ha ilyet láttál az valami nagyokos "biztos tudásának" köszönhető amit jelentett. Ez mind összekavarja a programot aminek mi isszuk meg a levét egyre sűrűbben. Na de a lényeg: "Who has forgotten the window open?" Így szólna hogy "Ki felejtette nyitva az ablakot?"


JohnnyPippi

A szónál megadja a LEFT fordításként a "felejtette" értelmezést. Mégsem fogadja el, hogy Ki felejtette nyitva az ablakot?


ironcameleon

A "left" olyan értelemben lehet csak "felejtette", hogy valaki valamit "ott felejtett" valahol, de semmiképpen sem "elfelejtette".


Zsolt_Siska

Tisztára Hófehérke...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.