1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The colors of the flag are r…

"The colors of the flag are red and white."

Çeviri:Bayrağın renkleri kırmızı ve beyazdır.

October 31, 2014

14 Yorum


YaprakYlma4

Türkiye♡♡❤❤


MehmetAliBey7733

Aynen Duolingo aynen. Ve bizim için kutsaldır :)


yiit949529

Çok kolay soru niye yapamadınız ben yaptım


senersemra

bayraktaki renkler kırmızı ve beyazdır neden olmadı


Furkan.96

Çünkü 'on' ya da 'at' kullanılmamış yani bayrağın kendisi kastedilmiş.


tumundibi

Color niye basa yazilmis


Zeynep_Berrin

aynısını yazdım kabul etmedi


mevlt990521

Bu hangi cumle yapisina giriyor ortadaki cumle basa gelmis

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.